Účetnictví on-line 2020/2021: co to obnáší, kolik stojí a odpovědi na další klíčové otázky

Mnozí klienti nebo zájemci o naše služby se ptají, jestli umíme zajišťovat účetnictví, mzdy a daně on-line. Odpověď je: samozřejmě ano! Poskytujeme účetnictví on-line od roku 2012.

V dnešní době může být účetnictví z 99 % online a vhodné je téměř pro každého klienta. Jednotlivé fáze účetnictví on-line pak probíhají zhruba takto:

Navázání spolupráce

Aby bylo možné předložit nabídku služeb i s cenou, je nutné znát několik údajů o vaší firmě a samozřejmě vaše představy a požadavky. Videohovor není o nic horší než osobní schůzka. Můžeme použít MS Teams, Skype, Zoom, nebo jakýkoliv jiný software, na který jste zvyklí.

Podpis smlouvy

Spolupráce je samozřejmě založena především na důvěře, ale co je psáno, to je dáno. Smlouvu můžeme podepsat elektronicky tradičním způsobem, čili vytisknout, podepsat, naskenovat nebo můžeme využít elektronického podpisu od 1.certifikační.

Převzetí účetnictví od předchozího účetního

Účetní závěrka, daňová přiznání, dokladová inventarizace, záloha databáze – to vše je možné předat elektronicky. 

Běžná každodenní spolupráce

Pro předávání dokladů je možné využívat buďto úložiště (Dropbox, Google Drive, OneDrive) nebo e-mail. Klientům vytvoříme speciální e-mailovou adresu pro zasílání dokladů, která směřuje přímo na zaměstnance pověřené péčí o konkrétního klienta. Podklady pro mzdy je také možné zasílat e-mailem nebo přes úložiště. A stejně tak výstupy od nás jako výplatní pásky, daňová přiznání či finanční výkazy jsou zasílány e-mailem. Platební příkazy je pak možné nahrát přímo do banky nebo též posílat e-mailem.

Přístup do účetního softwaru

Jste zvyklí mít přístup do účetního softwaru? Anebo zvyklí nejste, ale ocenili byste tuto možnost? On-line přístup do Pohody nebo jiných programů klientům dáváme již od roku 2012. Každý klient si pak může sám vybrat, jestli si bude jen prohlížet výsledky, nebo přímo na účetnictví spolupracovat, např. vystavovat faktury, zadávat došlé faktury, nebo vést pokladnu. 

Když budete potřebovat něco konzultovat

Přítele na telefonu budete mít kdykoliv. Vaše firma bude u nás svěřena jednomu člověku, na kterého se budete moci kdykoliv obrátit telefonicky, nebo emailem. Když daný zaměstnanec není v kanceláři, je vždy určen jeho zástupce.  A pokud potřebujete hovořit o diskrétnějších věcech, jako jsou třeba optimalizace daní či mzdové náklady, je tu možnost zabezpečených šifrovaných hovorů přes Skype, WhatsApp nebo Viber.

Občas je třeba něco předat fyzicky

Ano, šanon emailem nepošlete a 200 pokladních dokladů se vám nechce skenovat. Pokud nemáte čas nebo se v dnešní době nechcete fyzicky potkávat, osvědčily se nám kurýrní služby. Po Praze to stojí do dvou stovek a zásilka je během dvou hodin spolehlivě u nás.

Co když se přeci jen budete chtít sejít osobně

Máme příjemnou kancelář v Praze na Florenci a rádi Vás přivítáme!

Zní to hezky – ale o kolik je online účetnictví dražší než to klasické

On-line účetnictví není nikdy dražší než klasické účetnictví! My navíc klientům, kteří si přejí spolupracovat v účetním softwaru (viz. bod 5) navíc poskytujeme zajímavé slevy a služby je tedy vyjdou ještě levněji, než kdyby nebyli on-line.

Naše společnost EIBD, s.r.o. má s on-line účetnictvím značné zkušenosti. Pokud uvažujete o změně poskytovatele účetních služeb, rádi vám vytvoříme nezávaznou cenovou nabídku. Napište nám nebo zavolejte na Luděk Barták, tel. 603 937 736, email: Ludek.Bartak@eibd.cz.

Zaujala Vás naše nabídka služeb?

Uvědomujeme si, že jedním z klíčových faktorů ovlivňujících Vaše rozhodnutí je i cena našich služeb. Budeme velmi rádi, když Vám budeme moci "ušít" cenu na míru. Pomůžete nám tím, že vyplníte následující formulář, my Vás budeme zpětně kontaktovat již s připravenou nabídkou podle charakteristik Vaší společnosti.